poniedziałek, 10 grudnia 2012

Komunikat! :)

Witam was w tym dość nietypowym poście.
Nie będzie dzisiaj odcinka, ani przez dłuższy czas.
Postanowiłam o czasowym zawieszeniu tego bloga.
Nie rozstaję się z wami na zawsze, na pewno tu wrócę z nowymi pomysłami i mam nadzieję lepszymi rozdziałami.
Stwierdziłam, że pisanie czegoś tylko po to, aby pisać jest bez sensu i nie jest szczytem moich marzeń i co najważniejsze - możliwości.
Mam nadzieję, że nie uciekniecie tylko z cierpliwością i zrozumieniem poczekacie na kolejną notkę, a ja się postaram, aby do was wrócić jak najprędzej.
Żeby was tak dokońca nie pozostawiać chciałabym zaprosić was na mój drugi blog, który nie dawno założylam. Jest on o tematyce Potterowskiej.
Smack of life - serdecznie zapraszam i mam nadzieję, że wam sie spodoba. :)
Nie jest to może aż tak orginalny temat jak opowiadanie o Lilce i jej życiu, jednak myślę iż nie jest to również zwykłe opowiadanie o tym jakie to Potter ma mimo wszystko sielskie życie. Myślę, że niektórych z was może to zainteresować. Mogę jedynie podpowiedzieć, że Wybraniec traci swoje moce po walce z Voldemortem. I co dalej? Tego dowiecie się w kolejnych rozdziałach jeśli bedziecie mieli ochotę poczytać.

No cóż, myślę, że to wszystko co mogę wam przekazać.
Oczywiście zostawiajcie powiadomienia o nowych odcinkach, będę regularnie na ile mi czas pozwoli czytała wasze rozdziały.
Jeśli ktoś z was jednak chciałby mieć ze mną bliższy kontakt może pisać do mnie na gg: 21748315. Ze wszystkimi chętnie porozmawiam.
No to chyba tyle.
Przepraszam za utrudnienia i obiecuję jeszcze raz szybko do was wrócić.
Pozdrawiam i całuję, a także życzę wam i sobie weny!
Całusy! ;*

1 komentarz:

  1. Powracam do długiej przerwie, by nadrobić wszelkie zaległości,w chodzę do ciebie i przeżywam szok. Strasznie szkoda, że zawiesiłaś tymczasowo działalność tego bloga. Cóż, nie pozostaje mi nic innego, niż cierpliwie czekać na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń